Kauba tarnimine

Kauba kohaletoimetamine ja üleandmine

  1. Kaup toimetatakse Ostja poolt tellimuse vormistamisel sisestatud tarneaadressile. Tarne teostamise kohta teavitatakse Ostjat tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmete vahendusel. Tellitud Kauba transport teostatakse vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele transporditingimustele.
  2. Ostjale väljastatakse kaubad isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib Müüja jätta Kauba väljastamata.
  3. Müüja ei vastuta Ostjale tekkinud kahju eest, kui Müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.
  4. Müüja võib volitada Kauba kätte toimetamiseks kolmandaid isikuid (sealhulgas on Müüjal õigus kasutada kullerteenust). Kolmandale isikule antakse Kaup üle volituse olemasolul (sealhulgas ka juhul, kui Ostja on määranud tellimuse vormistamisel Kauba saajana kolmanda isiku.
  5. Juhul, kui Ostja ei tule Kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb Müüja, et Ostja on tellimusest loobunud ning Müüja tagastab Ostjale ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt Kauba eest tasuti.
  6. Kauba kohaletoimetamisel Ostja poolt valitud SmartPOSTi pakiautomaati  lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 2.99 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 1500 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
  7. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.
  8. Müüja ei vastuta Ostjale tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on Kaup kätte saadud.
  9. Kaupa saadetakse ainult Eesti Vabariigi piires.
Pakiautomaat

Või tule ise järgi

Tagastusõigus

14 päeva jooksul

Turvaline maksmine

Maksa turvaliselt internetipangas